Jump to content

Suomi µTorrent keskustelu


Huopa

Recommended Posts

Moi vaan kaikille.

Tulipa vihdonkin, noin 1h sitten asennettua µTorrent myös koneelle.

BitLord ollu koneella jonkusen vuoden ja hyvin no toiminu, Azureus ollu jonkun viikon.

Taitaa tää µTorrent olla sieltä kevyemmästä päästä, toivottavasti ei kuitenkaan käytössä ole tuosta haittaa.

Minkäänlaista kokemusta ei tietenkään vielä ole, entä muilla, kannattiko asentaa?

Tänne voisitte laittaa µTorrent ongelmia ja niihin ratkaisuja.

Ei muuta kuin hyviä imutuksia.

t, Huopa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hei vaan.

Olen uusi torrentin parissa ja ongelmia on. Lähinnä siksi kun kaikki käyttöohjeet ja FAQ ovat englanniksi eikä blondiksi!

Lukaisin tuoreimman version suomennoksesta juuri, muutama asia aukesi, mutta itse ohjelman käyttö englanniksi ei niinkään tuota ongelmia, vaan lähinnä asetukset ym kun en ole varma, mitä pitää tehdä? Yhteys on mielestäni liian hidas, minulla on Soneran 8 laajakaista ja TeleWellin langaton reititin, joten palomuurista ei pääse eroon. Onko ehdotuksia miten saisin lataamaan nopeammin?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...

Moikka..

Iskeydyin hetki sitten tänne sivulle,kun löysin sivuston tarpeisiini

Käytössäni on tuo uTorrent ja haluaisin tarkistuttaa

onko kyseiset kohdat oikean suuntaiset.Varsinkin tuo yleinen latausnopeusrajoitus askaruttaa..(0)Eli mulla on laajakaista 100/10

ilman modeemia.Jos näissä on korjattavaa,toivoisin ohjeita muutoksille..

Yleinen lähetysnopeusrajoitus 3789

Vaihtoehtoinen lähetysnopeus 4000

Yleinen latausnopeusrajoitus 0

Yleinen yhteyksien enimmäismäärä 3000

Yhteyksien enimmäismäärä/torrent 350

Lähetyspaikkojen määrä/torrent 350

Lisää lähetyspaikkoja kun lähetysnopeus on alle 90% (Rastitettu)

Hieman ohjeita,jos joku pystyy antamaan.Siis onko asetukset OK tai onko siihen korjattavaa jotakin.

Hieman oudoksuttaa tämä sivusto.Miten tähän voi aloittaa uuden ketjun.Mikäli on aihetta.Kuitenkin tosi hienoa,että tällainen on olemassa...Hyvät joulut kaikille...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...