oscar76 Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben met mijn vraag...Ik gebruik nu sinds een tijdje Utorrent en dat gaat perfect.\Tot zojuist; ik was met wat films bezig,even van huis en toen ik thuis kwam was de pcineens uit. Na het opnieuw opstarten wilde ik Utorrent checken en zag ik dat de films die aan hetdownloaden waren,niet meer te zien waren in het programma.Het programma lijkt leeg...Wel zag ik de torrentfiles staan waar ik ze opgeslagen had,dus ze zijn niet helemaal verdwenen.Wat nu? Alvast bedankt!!Groetjes,Monique Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Alderaan Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Waarschijnlijk heeft iets of iemand de stroom van je PC afgesloten waardoor µtorrent niet goed is afgesloten.En als µtorrent niet goed afgesloten word is het mogelijk dat µtorrent zijn lijst van torrents kwijtraakt. Je kunt je torrents gewoon weer toevoegen en na de verplichte Hash controle zullen ze verdergaan waar ze gebleven waren (mits ze op dezelfde plek worden opgeslagen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.