Jump to content

SWEDISH: Mycket problem med uTorrent överlag


Generalsnus

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hej! Jag har också strul. Kör senaste 1.7 under Vista. Har forwardat port i min trådlösa router Zyxel P-320W. Det går riktigt bra ett tag. Har ställt in hastigheten, har ADSL 24 mBit/w, men har lurat uTorrent att jag har 10 mBit/sek. Men efter ett tag kan uTorrent komma i ett läge då den inte svarar och sedan kan hela datorn frysa. Vad kan det vara för problem? Har uppgraderat firmware för routern. Tror inte att någon annan klilent (typ BitComet) kan lösa problemet, men jag kan ha fel. Men jag gillar uTorrent och vill inte gärna byta ut den. Hoppas på tips.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

I just changed from azureus to this and when i try to download a torrent am getting this error message:

C:\DOCUME~1\Titus\LOKALA~1\Temp\Thick.As.Thieves[2009]DvDrip-aXXo.4718654.TPB-1.torrent kunde inte öppnas eftersom det associerade hjälpprogrammet inte finns. Ändra associationen i dina inställningar.

In english that means: couldn´t open because th associated helpprogram doesn´t exist. Change your associations in your settings. What does this mean, how can i make this work? Please help me!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...