dae Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Hej, jag undrar om det finns någon hjälp på svenska för web UI, har nu provat på en massa olika sätt att få det att fungera, men ger snart upp, lite info på svenska skulle jag bli glad för, är väl kanske för gammal för att förstå inställningarna. Har modem/router Netgear DG834G och har ordnat port forward så det fungerar som det ska,har outpost som brandvägg, har också hämtat webui.zip men inte zippat upp den men plaserat den på den här platsen C:\Documents and Settings\user\Application Data\uTorrent. Så långt hoppas jag att det blivit rätt, men skulle vara glad om någon kunde berätta hur jag gör sedan.Annars är jag helnöjd med µTorrent det är ett jätte bra prog.Mvh dae Link to comment Share on other sites More sharing options...
schnurlos Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Ledsen för min svensk , den där er en online översättning. Auktoriserat inte du försök till springa den webui lokal på din beter med localhost eller 127.0.0.1 i stället för din yttre IP adress? Något rutt har problemen till sträcka det yttre IP adress från insida den LAN , kanske din är sådan en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.