Jump to content

Dutch: Hoe moet je µTorrent gebruiken?


pimma

Recommended Posts

Ik heb een site gemaakt over hoe je µTorrent moet gebruiken. De site link is www.pim.dds.nl. Ik hoop dat jullie er wat mee opschieten. En wil je alstublieft ook op de banners klikken? Dan krijg ik geld om de site draaiende te houden. Er staat ook op de site hoe je ondertiteling onder een film moet krijgen en hoe je de film in dvd formaat krijgt.

Dus ga naar http://www.pim.dds.nl

Link to comment
Share on other sites

Even wat opmerkingen over die site:

Reclame. Je website bevat erg veel reclame ivm met de informatie die je aanbied. Mij geef je het idee dat je eerder gewoon op een zakcentje uit bent dan dat je echt mensen wilt helpen.

Slechte opbouw. Je website ziet er slecht uit. Het ziet er in iedere browser anders uit. En dingen lijken niet te helemaal te kloppen. In IE7 zag het er nog redelijk uit. Maar in Fx2 en Opera is het kader in het midden te klein voor de informatie waardoor je zowel horizontale als verticale scroll balken krijgt. Safari en IE6 heb ik niet getest.

µTorrent word eigenlijk uitgesproken als 'You Torrent' maar 'Micro Torrent' word ook veel gebruikt. Maar 'You Torrent' is de meeste gebruikte en semi-officiële uitspraak. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/UTorrent#Uitspraak

Het downloaden van films via BitTorrent is in Nederland NIET legaal. Het download van films en muziek op zich is inderdaad legaal maar het aanbieden van films en muziek is illegaal. Doordat BitTorrent ieder stukje wat je download gelijk weer aanbied is het downloaden mbv BitTorrent dus niet legaal. Games en Software downloaden is altijd illegaal in Nederland.

Ik zou een website met meer informatie over hoe en wat zeker aanmoedigen maar deze heeft naar mijn mening niet de juiste insteek.

AUB ook niet crossposten.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de site aangepast en nu doet hij het wel goed in FireFox en Opera (bij mij wel teminste). Ik heb de info over de uitspraak ook aangepast en vermeld dat het downloaden en aanbieden van films illigaal is.

En over de reclame: Ik moet ook mijn host betalen voor een domein en schijfruimte. Dit is dan wel geen dure host maar ik weet niet hoe de site gaat lopen.

Link to comment
Share on other sites

Nope werkt nog steeds niet goed.

Het probleem is dat je de menu en advertentie vakjes 144 pixel hoog maakt en dan vervolgens het middenveld met de info 100% hoog wilt hebben terwijl die drie vakken in dezelfde rij zitten. Dat werkt natuurlijk niet. IE kiest dan blijkbaar voor de 100% maar Opera en Fx2 kiezen voor de 144 pixels.

En als je zo'n site start dan doe je dat meestal op een goedkope host of op wat eigen webhosting dat je ergens hebt en als het wat groeit en je moet ooit naar losse dure host met veel capaciteit etc overschakelen dan kun je altijd nog reclame en een donatie erin gooien. Nu zou je zelfs met een apart hosting pakket alleen voor deze website nog makkelijk onder de 25 euro per jaar moeten blijven. Zelfs gratis hosting heeft nog minder en minder opvallende advertenties. En met 1 a 2 tientjes per jaar kosten zou ik niet om donaties durven te vragen maar ik zie dat je dat ook al heb weggehaald.

Ik blijf erbij, niet de juiste insteek... dit is alleen maar mijn mening trouwens.

Link to comment
Share on other sites

Ik had het over de Opera/Firefox variant. Je html code is gewoon niet op orde. Hier is op zich niks mis mee, vele websites hebben slechte html of veel truckjes erin. Maar jouw html werkt als gevolg ervan niet goed. Kijk maar eens naar die cell hoogtes hier.

Getest met de laatste stable versies:

Fx 2.0.0.12

Opera 9.26 (8835)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...