Jump to content

Catalan translation


Auriga

Recommended Posts

No sé si hi ha molts catalans voltant per aquí, però com diuen que vagis a on vagis sempre hi trobaràs un català, aquí podeu trobar la traducció al català del µtorrent V. 1.3:

µtorrent en català

És la primera versió així que suposo que hi haurà més d'una errada, us agrairia que em fèssiu saber qualsevol errada que pogueu trobar al text. També us agrairia que deixéssiu un comentari si us baixeu l'arxiu, gràcies.

Moltes gràcies a en sa69 per proporcionar-me una pàgina a on penjar l'arxiu.:-)

Salut!

EDIT: Alguns erros han estat corregits

Link to comment
Share on other sites

No sé si hi ha molts catalans voltant per aquí, però com diuen que vagis a on vagis sempre hi trobaràs un català, aquí podeu trobar la traducció al català del µtorrent V. 1.3:

µtorrent en català

És la primera versió així que suposo que hi haurà més d'una errada, us agrairia que em fèssiu saber qualsevol errada que pogueu trobar al text. També us agrairia que deixéssiu un comentari si us baixeu l'arxiu, gràcies.

Moltes gràcies a en sa69 per proporcionar-me una pàgina a on penjar l'arxiu.:-)

Salut!

EDIT: Alguns erros han estat corregits

Siii!. Gracies. Ja tinc el meu utorrent amb el meu idioma, afortunadament. Bona feina. :))

Link to comment
Share on other sites

He tornat a actualitzar la traducció.

He corregit un "descarregues" per "descàrregues", i he canviat "Detinguts" per "Pausats" que queda força millor.

Salut!

EDIT: Corregits un parell d'errors més

Corregit "Avaçadas" per "Avançades", "Auto-carrega" per "Auto-càrrega", "renombrarlo" per "renombrar-lo" i "peticiones" per "peticions".

I em sembla a mi que aquesta ja és la versió final, al menys jo no trobo cap més errada.

EDIT 2:

Corregit un "descrrega" per "descàrrega".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tens tota la raó, volia posar Europa però vaig posar "món", un excés de nacionalisme potser? :-P, encara que veient el link de la vikipèdia no sé jo si arribarà a ser el 10è idioma, si vols que et digui la veritat ni me'n recordo a on vaig llegir o escoltar això de que el català era el 10è idioma més parlat a Europa. En qualsevol cas gràcies per la correcció :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...