Jump to content

a problem 2.2 seeden


bombenjaeger

Recommended Posts

Hallo Leute

hab ein problem hab ausversehen die datei die ich seede gelöscht früher konnte mann es noch mal einfügen und die datei wurde überprüft und mann konnte es erneut seeden mit den utorrent 2.2 geht es nicht mehr der will immer nur downloaden wobei ich den pfad eingegeben habe wo die datei liegt bitte um hilfe

sorry my english is not good

Hi folks

have problem I have extinguished ausversehen datei seede earlier could insert mann once more and datei was checked and mann it could once more seeden with utorrent 2.2 it goes no more for him I want always only and pfad has given where datei lies please around hilfe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...