Jump to content

Dutch users / Nederlandse gebruikers.


Arbor

Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Hallo mede U T users.

ik zit met een vraagje.

in de balk in UT staat Etiket/ etiketten toevoegen.

wat is dit, en of , wat doen etiketten ?

ik heb gegoogled en wat FAQs doorgelezen, maar het word me niet duidelijk wat die etiketten nou precies doen of voor bedoeld zijn.

dank alvast voor de eventuele uitleg.

Link to comment
Share on other sites

Heb het volgende probleem. Downloaden mbt µTorrent is geen probleem. Alleen op het moment dat ik dat aan het doen ben keldert de snelheid van de internetverbinding voor de overige toepassingen. Oftewel, de pagina's worden niet meer geladen terwijl het downloaden gewoon doorgaat. Dit geld niet alleen voor de pc waarop ik aan het downloaden ben maar ook voor de andere pc's. Ik maak gebruik van een draadloos internet. Wie weet hier een oplossing voor ? Ik gebruik de nieuwste versie µTorrent 2.0

Link to comment
Share on other sites

Dat is wel vreemd want juist 2.0 beschikt over een nieuwe technologie waarmee µTorrent zichzelf probeert te matigen.

Maar het is vooral belangrijk om je internet verbinding goed in te stellen. Dus ik raad aan de snelheidshulp opnieuw te doen en als de problemen aanhouden de downloadsnelheid in µTorrent te beperken.

Piraten Partij

Even een beetje politieke activisme :P

"Bovendien is het van zeer groot belang dat er eindelijk mensen in de

tweede kamer komen die echt verstand hebben van computers, internet en

techniek. Naïeve politici met goede bedoelingen gooien veelal zonder het

te weten de (digitale) rechten van Nederlanders in de prullenbak."

http://staging.piratenpartij.nl/oneissue

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hallo allemaal, ik begin hier zo langzaamaan gek te worden!

ik heb al jaren utorrent, nooit problemen mee gehad maar nu kom ik er echt niet meer uit.

ik heb een gewone pc en een laptop, een modem en router in de meterkast en alles staat goed ingesteld...poorten, firewall enz enz.

sinds ik geupdate heb naar versie 2.0 krijg ik op de gewone pc alleen maar dat rode icoontje te zien, terwijl de snelheid nog als een tierelier gaat.

op de laptop werkt alles wel goed, groen icoontje en ook goede snelheid.

ik heb alles verwijderd, versie 1.8.5 erop gezet en het probleem is er nog steeds grrrrrr.

hij download dus wel goed, kan het alleen niet uitstaan dat dat rode icoontje er nog staat en ik er dus maar niet achterkom waar het aan ligt.

misschien hebben jullie een idee?

Link to comment
Share on other sites

staat niks in de log, maar ben er wel achter dat het gele icoontje komt als de snelheid op z`n top zit, zo gauw de snelheid naar beneden gaat wordt het icoontje weer groen...op de laptop dan.

op de gewone pc nog steeds de gele...

hij blijft ook maar steeds aangeven dat de poort niet open is, terwijl die echt zeker weten open is.

Link to comment
Share on other sites

Je zei een rood icoontje en dat kan op een listen error duiden. Maar nu heb je het weer over een geel icoontje. Dus:

Heb je µtorrent op je PC wel ingesteld op een andere port en heb je een aparte portforward aangemaakt in de router en heb je die wel geforward naar het IP van je PC?

Heb je een software firewall op de PC? Heb je die goed ingesteld? Heb je al geprobeerd de regel voor µtorrent te verwijderen en opnieuw aan te maken?

Als je dit zeker weten allemaal goed hebt dan is het misschien dat je router het niet aankan. Misschien dat het b.v. heel slecht met uTP kan omgaan. Reset je router eens en kijk of alles dan wel werkt. Verlaag je max number of connections (probeer eens waardes als 20, 40, 80, 100 of 200) in de µtorrent preferences.

Link to comment
Share on other sites

jep heb alles al gedaan wat je beschrijft, maar het klinkt wel logisch dat hij het misschien niet aankan...

update:

heb weer vanalles gedaan, in de router dubbel gecheckt of daar ook de poorten open staan, reboot gedaan in de router, de modem gereset, de instellingen genomen voor utorrent zoals hij het aangaf in de speedtest.

nu is het icoontje op de laptop weer even groen, alleen de snelheid blijft laag en de snelheidtest gaf aan dat de poort toch niet open staat.

op de gewone pc is het helemaal shit, daar blijft het icoontje even geel en daarna rood en ook de snelheid is erg laag en stopt uiteindelijk.

ik wil wel de router resetten/terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat doe ik liever niet als het waarschijnlijk toch geen zin heeft...wat vind jij ervan?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Waar is de originele downloadpagina?

Wie kan me helpen? Ik heb een torrent nog in de uTorrent downloadprogramma staan en nu wil ik terug naar de originele downloadpagina waar ik hem vanaf heb gehaald vanwege handige installatie-info daar vermeld. Wie weet hoe ik dat kan doen met alleen de gegevens uit uTorrent? (Ik heb helaas niets meer in tempory downloadfiles o.i.d.)

Bvd,

Mark.

Link to comment
Share on other sites

Dank, maar...dit is helaas niet wat ik bedoel.

Ik wil terug naar de pagina (van Isohunt) waar ik toentertijd de torrent gevonden heb en waar ik de commentaren betreffende instaleren heb gelezen.

Omdat ik toen niet was ingelogd als isohunt-gebruiker is hij niet in mijn downloadgeschiedenis opgenomen en ik zie het torrentbestand helaas ook niet vermeld in het Win7 downloadoverzicht.

Mark.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...