Jump to content

Dutch users / Nederlandse gebruikers.


Arbor

Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

L.S.

Na een hoop gemodder en gedoe , half internet afgegoogled hebbende

heb ik eindelijk een goed werkend Utorrent snelheden tot +/- 600kb/s -1 MB .

Nu heb ik UT zo ingesteld dat al gedownloade spul wegeschreven word naar

een interne schijf (J -180 GB ) btw alles wat ik down komt op deze schijf terecht

dus ook grabbit / mozilla /videohunter usw usw .

Mij vraag nu is , nadat ik de desbetrffende spulletje's uitgefilterd enof weggebrand heb

kan ik dan de desbetreffende ( Utorrent map ) leegmaken , en de torrent bestanden

opruimen ?

Dus verwijder torrent+gegevens toepassen ! of word ik geacht dit ten eeuwige dagen

te blijven sharen .

BTW ik kom net kijken in dit forum ze noemen mij de Musch en ik draai de hele

bubs met winxp home , sp3 , waarop dan weer Utorrent 2.2 .

Link to comment
Share on other sites

De vuistregel is dat je alles seed tot een ratio van 1.0 want dan heb je net zoveel gegeven als je hebt genomen. Maar dit is niet een verplichting.

Doe gewoon je best, jij bent afhankelijk van anderen voor je downloads en anderen weer van jou. Hou dat in je hoofd als je dingen eerder stopzet of juist langer door laat lopen.

Link to comment
Share on other sites

L.s.

" Vuistregel 1.0 " waar kan ik dat terugvinden in mijn instellingen ?

Of beter nog hoe weet ik of ik aan mijn verplichtingen heb voldaan ?

Niet dat ik er last van heb bij het surfen cq gamen maar ik heb graag mijn zaakje's

opgeruimd en afgewerkt en dan zijn die voltooide downloads me enigzins een doorn

in het oog .

Normaliter start ik niet op met UT maar als ik hem opstart dan heb ik nog

steeds die blauwe ( soms rode ) voltooide downloads staan die dan ook direct

weer beginnen te uppen , de download blijft dan netjes op nul ik heb immers de

buit binnen en ben voldaan .

M.V.Gr Musch

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Ik heb een probleem met mijn µtorrent sinds gisteren. Gisteren zijn ze hier Fibernet60 komen installeren en sindsdien heb ik problemen met µtorrent.

Normaal is die Fibernet60 draadloos, maar ik werk nog met een kabel. Nu als ik µtorrent opstart krijg ik regelmatig "No Incoming Connections" te lezen beneden in de rechterhoek. Ik begrijp dus echt niet hoe dat kan. Ik werk niet draadloos en nog altijd met een kabel. Met mijn vorig internet abo (Turbonet+) had ik nooit, maar dus echt nooit problemen. Dat werkte keer op keer perfect. Als ik dan op een torrent site ga zien lees ik "not connectable" terwijl mijn torrents gewoon allemaal seeden.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik zou niet graag hebben dat mijn ratio's plots allemaal naar beneden gaan.

In ieder geval al bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Geachte Forumleden .

Ik probeer met veel moeite het een en ander uit te dokteren van al die vragen,

antwoorden en opmerkingen die hier te pas en te onpas voorbijkomen , en het

valt me op dat dezelfde vragen tig keren voorbijkomen !

Zou het niet mogelijk zijn om op de een of andere manier voor de diverse

vragen een nieuw " topic " te openen ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik heb ook maar ff een account aangemaakt, omdat ik veel van utorrent gebruik maak.

En ik vroeg me af zijn hier een aantal vaste seeders aanwezig van De Nederlandse Top 40??

Zo ja,, met hoeveel GB laten jullie hem door seeden.

Ik ben zelf ook een vaste seeder en laat hem meestal tot zo'n 20 gb per week seeden,, is dat veel of niet?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Ik heb deze maand wat problemen gehad met de pc. Hierdoor moest ik windows weer herinstalleren en daardoor ook utorrent. Nu blijk dat ik al tijden met een oude utorrent werkte. en dat deed het perfect. uploaden zette ik op 50kb/s en downloaden onbeperkt. Als de seeders goed zijn download hij met 3,5mb/s. Dat deed ik al meer dan 4 jaar zo. Nu heb ik problemen met de nieuwe Utorrent.

Normaal zet ik sochtends als ik wakker word de pc aan en zet ik alles te downloaden aan en ga ik gamen of internetten. Als ik nu utorrent aan heb staan kan ik niet meer internetten en gamen wil al helemaal niet meer. Het uploaden op 10kb zetten en downloaden op bv 100kb/s heeft ook geen effect.

Nu kan ik op het internet geen oplossing vinden. Iemand een tip? het duizelt me nu van de info wat ik heb gelezen.

Zodra downloaden aan staat willen op internet de pagina's niet meer laden(of duurt een uur) en ingame blijft mijn character staan.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Simpele vraagjes, ben overgestapt van 2.2 naar 3.1.

1. Hoe kan ik de weergave van toegevoegd/voltooid wijzigen in dd-mm-jjjj uu:mm?

2. Bij 2.2 had je aan het begin zo'n handig pijlte/vinkje. Hoe krijg ik dat terug?

3. Bij 2.2 gaf hij het % dat je geupload had, is dat in 3.1 ook in te stelen?

Marinus

Link to comment
Share on other sites

Als ik zelf een nieuwe torrent wil aanmaken met u-torrent, versie 1.8.2 die ik gebruik, hoe komt het dan dat bij het maken van de torrent deze niet verder komt dan 99,6% of 99,9% ?

Komt dus niet op de 100%.

De files die ik wil uploaden zijn meestal ISO of MKV bestanden met een klein tekst bestandje erbij.

Wat is hier aan te doen en wie kan mij hier mee helpen ?

Met vriendelijke groet, chevy1989.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hallo, ik heb sinds kort Alles in 1 van KPN. Ik heb ook een sitecom DC210 router. Nadat ik ben overgestapt lukt portforwarding niet meer en dat is niet echt bevoordelijk. Ik heb zowel in uTorren, de router en het modem uPnP aangezet, maar dat geeft niet echt veel soelas

Link to comment
Share on other sites

Als ik aan het downloaden ben word dat allemaal op mijn externe harde schijf gezet, maar sinds kort kan ik sommige films niet weervinden terwijl utorrent zegt dat het bestand 100% is gedownload is.En ik kan ze ook afspelen in utorrent, maar waar staan ze dan? Ik heb overal gezocht ook op de interne schijf

maar, ik kan ze niet vinden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Sinds kort krijg ik op pirate bay geen "get torrent file" knop te zien bij sommige

torrent. Er staat wel: (Problems with magnets links are fixed by upgrading your torrent client!)

Maar volgens utorrent heb ik de nieuwste!

Hoe los ik dit op?

MVG

AJV73

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
@Meyrin83:

Het "poort gesloten" probleem kan je oplossen door je router op te zoeken in deze lijst en de instructies te volgen.

Maar zelfs met een gesloten poort zou µTorrent wel moeten werken. Wat is de Status en Beschikbaarheid en welke meldingen staan er in de Tracker tab van de torrents in kwestie?

Hoi, ik heb ook het probleem, poort is gesloten (je kunt nog wel downloaden)..en dat gaat ook het downloaden, maar uploaden niet..en waar kan ik zien wat voor router ik heb..beetje dom misschien..;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mocht je dit nog lezen:

Kijk op de router zelf. Normaal staat er sowieso ergens de merknaam (Linksys / D-Link / NetGear / TP-Link / etc.) duidelijk vermeld en vaak in de buurt een modelnaam (vaak iets cryptisch met cijfers en letters). Desnoods kijk je op de onderkant, dan staat het in ieder geval op de identificatiesticker.

Vervolgens lees je de handleiding, daar staat hoe je in kan loggen in de router. Meestal is het een webpagina met een adres als http://192.168.1.1 of http://168.0.0.10

Soms kan de pagina met portforwarders nogal verborgen zijn. Vaak is het in de buurt van "NAT".

Als je de optie Universal Plug 'n' Play (UPnP) tegenkomt, die zo mooi promoot dat 'ie alles automatisch voor je regelt: niet inschakelen, want daar maken virussen misbruik van (mijn vader had al bijna eens zijn bankrekening leeg daardoor. Gelukkig dat de bank nog even belde om zeker te weten dat hij 5 duizend euro naar Spanje wilde overmaken).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...