Jump to content

Dutch users / Nederlandse gebruikers.


Arbor

Recommended Posts

Goede morgen,

Als ik iets fout doe of zo maar ergens binnen val: sorry !! Ik kan niets anders vinden.

Misschien kunt u me dan zeggen hoe het wel moet.

Ik heb een probleem met utorrent. Als ik de test draai krijg ik meestal (gisteren was het om onverklaarbare reden ineens wel goed) dat de client niet ondersteund wordt door de server en dus een rood kruis. Daaronder dat de poort niet open is, maar dat ik nog wel kan downloaden. Het bolletje rechtsonder is de helft van de tijd oranje en groen.

Ik heb al samen met kpn een poort, die toegewezen was, geopend. Geen resultaat. Andere, op het internet gevonden poorten geprobeerd. Geen resultaat. In de firewall is utorrent aangevinkt en de instellingen staan goed,,,,,,,

Ik krijg dus veel bannen en foutmeldingen en dat vind ik vervelend en raar ook omdat ik wel kan downloaden en (meestal nog beter) uploaden. Ze staan alle twee op onbeperkt.

Ik ben begonnen op jullie engelstalige site, maar daar moest ik eerst allerlei (voor mij) veel te moeilijke artikelen lezen. Daar begreep ik niets van. Ze vonden het te veel tijd kosten mij, met mijn beetje computerkennis verder te helpen en hebben me naar jullie doorverwezen. Daar hebben ze natuurlijk ook wel gelijk in.

Maar ik hoop toch dat juliie mij asjeblieft willen en kunnen helpen ??? :(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply
  • 3 months later...

Hallo allemaal,

Geen idee of ik hier ik hier goed zit. Heb me net pas ingeschreven hier :P

Ik heb een probleempje: Net toen ik een torrent wilde downloaden, kreeg ik een pop-up dat ik mijn uTorrent moest upgraden. Heb ik maar gedaan, maar ik kan mijn torrent nergens meer terugvinden :S En als ik dan opnieuw dezelfde file wil downloaden krijg ik de melding dat deze torrent al in mijn lijst staat en of ik de trackers ervan wil laden?

Maar of ik nu Ja of Nee klik, er gebeurt verder niets. Erg frustrerend! Kan iemand mij misschien op weg helpen?

Thx,

M

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...