Jump to content

Dutch users / Nederlandse gebruikers.


Arbor

Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Beter dan BitVomit, in ieder geval. ;) µTorrent is erg zuinig met het geheugengebruik van mijn PC, en dat was de voornaamste reden om over te stappen (ik gebruikte BitTornado voordat ik µTorrent vond, en dat programma had meer gaten dan Zwitsers kaas...) :P

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of ik hem nog lang ga gebruiken. In combinatie met mijn draadloze router linksys WRT54G is dit niet echt geslaagt. Op de site staat uitleg hoe je de bugs kan omzeilen (de firmware van de router flashen).

Als ik een dag dit programma draaiend heb dan draait hij op 3 KB Down en 5 KB up. Dit komt omdat er veelvuldig verbinding tussen mijn PC en de halve wereld via de router. Deze slaat dit weer allemaal op waardoor hij K*T gaat draaien.

Maar al met al wel een lekker overzichtelijke client met niet al te veel toestanden en voor de rest stabiel.

Tip van pcmagazine

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of ik hem nog lang ga gebruiken. In combinatie met mijn draadloze router linksys WRT54G is dit niet echt geslaagt. Op de site staat uitleg hoe je de bugs kan omzeilen (de firmware van de router flashen).

Als ik een dag dit programma draaiend heb dan draait hij op 3 KB Down en 5 KB up. Dit komt omdat er veelvuldig verbinding tussen mijn PC en de halve wereld via de router. Deze slaat dit weer allemaal op waardoor hij K*T gaat draaien.

Wrm update je de firmware dan niet?

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal

is er ook een nederlandse beschrijving van Utorrent te vinden ??

ik krijg steert een error http error 404

als ik een nederlandse beschrijving kan vinden zou dit welkom zijn

alvast bedankt

sanoris

Er is een Nederlands language pack voor µtorrent hier: http://www.utorrent.com/download.php

Voor de rest zal je toch terecht komen bij de (Engelstalige) faq hier: http://www.utorrent.com/faq.php

Maar als je nog vragen hebt, kan je ze ook gewoon hier stellen hoor!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Allen,

Is het in deze client ook mogelijk om een ip-adres te blokkeren? Dus Kick and ban? Zo ja hoe krijg ik dat voor elkaar?

Grtz, Marfi

Ja, maak met kladblok een bestand genaamd ipfilter.dat

Zet hierin:

XXX.XXX.XXX.XXX - XXX.XXX.XXX.XXX , 000 , Naam

Exact zo, inclusief spaties, streepjes en komma's.

XXX.XXX.XXX.XXX = IP-adres inclusief nullen, dus bijv.: 012.005.064.040

Dit kan ook een range zijn.

Als het om 1 enkele IP-adres gaat zet dan op beide plaatsen hetzelfde adres.

Sla dit bestand ipfilter.dat op op je harde schijf onder de map:

C:\Documents and Settings\XP-gebruikersnaam\Application Data\uTorrent

Ik ga hier wel uit van Windows XP en dat je µTorrent 1.5 gebruikt.

XP-gebruikersnaam = de gebruikersnaam waarmee je Windows XP opstart.

Ga naar µTorrent en klik op Options / Preferences

Klik op Advanced

Klik op ipfilter.enable

Klik Value op True en klik Apply en Ok.

Het is niet nodig µTorrent opnieuw te starten.

Als je nu het Logger venster activeerd moet er iets staan als:

[HH:MM:SS] Loaded ipfilter.dat (1 entries)

Zo niet, dan heb je iets fout gedaan.

Als er een IP-adres geblokkeerd wordt door µTorrent verschijnt er in het Logger-venster zoiets als:

[HH:MM:SS] IpFilter blocked peer XXX.XXX.XXX.XXX

Link to comment
Share on other sites

Allen, ik begrijp het even niet meer. Ben aan het seeden, dit ging eigenlijk lekker. Tot ik zonet even keek. Nu geeft utorrent aan dat de doelcomputer de verbinding actief weigerd?!?! Even een check gedaan en er eentje in de download gezet en weer hetzelfde probleem. Wie o wie heeft hier een antwoord op.

Link to comment
Share on other sites

En toen was er nog een nederlander haha

Ik heb ook een vraagje.

Als ik recht klik op een torrent dan begrijp ik alle uitleg alleen wat betekent : reserveer bandbreedte ??

Is misschien niets, maar ben nieuwsgierig.

En ik wilde graag weten , als ik in het log van µtorrent kijk staat er bij iedere torrent :

Unable to map UPnP port to 81.60.132.210 : 32459

Wat is dit ?

Thanks, Andy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beste utorrent gebruikers,

Een vraagje: Exact 5 min nadat ik utorrent opstart en begint met dowloaden wordt mijn internet verbinding verbroeken. Dit gebeurt telkens om de 5 minuten. Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik gebruik windows xp, microsoft firewall en avast antivirus. Probleem is alleen aanwezig als ik utorrent opstart anders kan ik gewoon internetten. Heeft iemand oplossing voor dit probleem?

De groeten van STT

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...