Jump to content

New Danish Translation


micbanand

Recommended Posts

English:

There seems not to be, any Danish translaters left.

and old topic dead.

 

So I have startet it Again.

I have reach over 90% now, and will continue working on it.

 

If you find problems of any kind, regarding Danish translation.

 

Please let me now here.

 

 

Thanks micbanand

 

Dansk:

Det ser ikke ud til at der er nogle Danske oversættere tilbage.

og gamle tråd død

 

Så jeg starter det op igen.

 

Jeg er nået over de 90% nu og fortsætter med at arbejde med det.

 

Hvis du finder nogle problemer ang. Dansk oversættelse.

 

Så lad mig det høre, her i denne tråd.

Så finder vi ud af det.

 

Vh micbanand

 

ps tråden er som udgangspunkt på Dansk, Men Engelsk er også ok!

 

edit:

Dansk er slået fra indtil videre. men har oversat 100% af hvad pt. er muligt. Hvilket er til v 37951. Håber snart Dansk igen bliver aktiveret. Så jeg kan fortsætte med at oversætte til nyeste version. mener det er (3.4.3 build 40298) og sikkert lidt ekstra til betaer.

Link to comment
Share on other sites

Ved om du det er rigtigt at µTorrent installere andet software på computeren uden brugerens kenskab og uden at brugeren har mulighed for at slå det fra.

Og vises der reklamer i µTorrent som man ikke kan slå fra?

 

Jeg bruger en ældre version af µTorrent fordi jeg ikke kunne tænke mig de nævnte ting som skulle findes i nyere versioner.

 

Jeg ville egentligt gerne arbejde på at oversætte programmet til dansk, men ikke hvis de nævnte ting er sandt.

Link to comment
Share on other sites

Ved om du det er rigtigt at µTorrent installere andet software på computeren uden brugerens kenskab og uden at brugeren har mulighed for at slå det fra.

Og vises der reklamer i µTorrent som man ikke kan slå fra?

 

Jeg bruger en ældre version af µTorrent fordi jeg ikke kunne tænke mig de nævnte ting som skulle findes i nyere versioner.

 

Jeg ville egentligt gerne arbejde på at oversætte programmet til dansk, men ikke hvis de nævnte ting er sandt.

Under installationen skal du huske at "decline" og trykke "accepter ikke" til nogle ting. ud over det, er der ikke andet software.

 

I de nyere versioner er der reklamer som ikke kan slåes fra.

ældre versioner anb. jeg du bruger 1.6.1   1.8.  eller 2.2.1

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg ikke lyst til at bruge min tid på oversættelsen så længde det er tilfældet at der forsøges at installere uønskede software på brugerens computer og at der bliver vist reklamer.

 

Så vil jeg hellere bruge min tid på at oversætte andet software der ikke generer brugeren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...