Jump to content

schijf te vol? met %


trebor59

Recommended Posts

Heeft iemand toevallig een oplossing voor het probleem "schijf te vol 100%" want als ik aan het downloaden ben en ik krijg deze melding dan schiet bij mij meteen de download terug naar ongeveer 0

en als je met een snelheid van 4 mb/sec bezig bent is dat niet leuk.

Waar zit het probleem? de schijf heeft een vrije ruimte van 50gig dus daar lijkt het niet aan te liggen

wie komt er met een oplossing?

Link to comment
Share on other sites

Schijf te vol 100%? Dat klinkt als de Engelse "Disk overload 100%" foutmelding die je krijgt als µtorrent probeert te snel te schrijven naar de schijf.

Zorg ervoor dat je de nieuwste (1.7.7 en anders 1.8 (zie announcement forum)) versie van µtorrent gebruikt. Die heeft een hoop bugfixes in vergelijking met vorige versie met betrekking tot de cache en het uitschrijven van gegevens op hoge (>2mb/s) snelheden.

Het kan ook zijn dat een ander programma ook veel schrijf activiteiten doet waardoor ze gezamenlijk voor een overload zorgen. Schakel bv Google Desktop en vergelijkbare programma's uit of gooi de download mappen in de uitzondering lijst.

Mocht dit het niet zijn dan kun je misschien wat met de cache stoeien. Zie ook:

http://www.utorrent.com/faq.php#What_does_Disk_Overload_in_the_status_bar_mean.3F

En anders stel ik voor dat je je download snelheid beperkt (gewoon hoog beginnen en lager en lager totdat je geen overload meer krijgt). Helaas betekend dit dat je langzamer download maar dat is nog altijd beter dan torrents regelmatig stoppen vanwege de overloaded 100% foutmelding.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...